KILKA SŁÓW NA POCZĄTEK

Cześć wszystkim. Na początek wyjaśnię kim jestem i napiszę kilka słów o blogu. Jestem Roksana, 17-letnia dziewczyna z małej miejscowości. Mam specyficzne poczucie humoru. Myślę, że jestem osobą sympatyczną, przynajmniej tak mi się wydaję hah. Moje zainteresowania? Nie mam konkretnych, dopiero się kształtują. Jestem licealistką na profilu biologiczno-chemicznym. Moim marzeniem jest skończyć medycynę i „wymiatać” jako dobry lekarz. O co chodzi z blogiem? Skąd pomysł? Szukam czegoś co będzie moją pasją, będzie mnie uszczęśliwiać. Postanowiłam spróbować z blogiem, czy mi się uda? Mam nadzieję. Mam obok siebie wspierające mnie osoby, które we mnie wierzą. Tematy poruszane na blogu? Nie chcę się ograniczać pisząc konkretny kierunek tekstów, wszystko zależy od mojej wyobraźni. Wiem jedno, tematyka będzie różnorodna. Jestem pełna energii i gotowa na pierwsze wyzwania! Do dzieła! Zapraszam Kochani, Roksana.

Skomentuj

