MÓJ KĄCIK

Witajcie Kochani w tę pochmurną niedzielę.:) Dzisiaj pokażę Wam fragmenty mojego pokoju, w którym na co dzień przebywam.

Mój pokój jest stosunkowo duży, czasem mam problem z zagospodarowaniem w nim miejsca. Jak wielu z Was lubię mieć zdjęcia na ścianach, ale nie jestem zwolenniczką dziurawienia ścian, więc wybrałam nieco inne rozwiązanie (zobaczycie). Lubię, gdy wspomnienia są tuż obok mnie. Łóżko? Zwykłe, białe, ALE z niesamowicie wygodnym materacem. 🙂 Obok łóżka, zamiast półki nocnej wybrałam odrestaurowaną skrzynkę na jabłka. Na biurku zaś panuje minimalizm, ponieważ w weekend znajduje się na nim laptop a na tygodniu masa książek, niekiedy również stoi całe puste. Na parapecie zagospodarowałam przestrzeń dla roślinek. W kolejnych wpisach zobaczycie dalszą część mojego pokoju. 🙂 Plakaty wykorzystane do zdjęć pochodzą z bloga:  http://www.mypinkplum.pl/  Co sądzicie o minimalizmie? Zapraszam do dyskusji w komentarzach! 🙂 Do zobaczenia wkrótce, Roksana. 🙂 OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAimg_0431

14 thoughts on “MÓJ KĄCIK

  1. Roksano uważam, że pomysł ze skrzynką wprost genialny ! Jeżeli byś chciała w moim gospodarstwie(zajmuje się hodowlą kóz) mam wiele takich skrzynek z chęcią Ci je oddam na cały segmencik ! Pozdrawiam gorąco 🙂
    P.S Jeżeli chodzi o minimalizm to wiem, coś o tym skupiam się tylko na hodowli kóz, nie bawię się w żadne krowy, czy gęsi i wychodzi mi to na dobre !

    Lubię to

Skomentuj

