Second-hand? Czemu nie

Cześć, witam Was po dłuższej przerwie. Niestety, aktualnie u mnie króluje nauka i nie mam czasu na nic dodatkowego.: ) Przychodzę do Was z tematem, który już istnieje od wielu lat, ale dopiero teraz zaczął być popularny, mianowicie ciuchy z lumpeksów. Czy warto? Moim zdaniem bardzo, dzisiaj pokażę wam strój skomponowany za 30 zł nie wliczając butów i dodatków. Na sklepowych półkach możemy znaleźć dużo fajnych rzeczy, ale również z bardzo wysoką ceną. Natomiast w lumpeksach, jeżeli dobrze poszukamy możemy znaleźć naprawdę cudowne perełki. 🙂 Dzisiaj mam na sobie jeansową kurtkę, czarną, zwykłą koszulkę i od tej pory moje ulubione czarne jeansy! Oglądajcie, zapraszam. 🙂 Co Wy sądzicie na temat lumpeksów? Podzielcie się swoją opinią. 🙂 dsc_0080dsc_0086dsc_0097dsc_0107dsc_0115-2dsc_0132dsc_0071

3 thoughts on “Second-hand? Czemu nie

  1. Kiedyś kupowanie w lumpeksach było obciachem, dziś stało się to bardzo popularne, a nawet modne! Mi także zdarzało się kupować w lumpeksach. Czasem znajdowałam tam takie perełki, że ho ho i to jeszcze w sumie nie używane, z metkami. Myślę, że to dzięki blogom o modzie. Blogerki chętnie robią zakupy w takich miejscach. Nawet gwiazdy się się tym chwalą, więc czasem po co przepłacać?

    Polubienie

  2. Ja osobiście uwielbiam kupować w lumpeksach równie bardzo jak w zwykłych sieciówkach. Często zdarza mi się wyszukać tam prawdziwe perełki za naprawdę niską cenę jak np. koszulkę z clavina kleina za 7 zł 🙂

    Polubienie

Skomentuj

